Niesamowity hardcore cz.II

 



- Chcę mocniej, jeszcze mocniej.. Jakie to przyjemne... Czuję się cudownie... - jej jęki były coraz głośniejsze.

Duże cycki Kai poruszały się przy każdym moim uderzeniu. 

- Aaa... Aaa... 

Było jej przyjemnie, a skoro jej było dobrze, to i mnie tak samo. Wypełniałem ją swoim kutasem ze wszystkich swoich sił.

- Jest mi cudownie - odezwałem się wśród rozkosznych jęków ekstazy - Tobie też musi być przyjemnie 

Moje pchnięcia były naprawdę głębokie.





Uderzyłem w cipkę Kai z całą mocą swych bioder, coraz bardziej zaczęła to odczuwać. Jej ciało już silnie reagowało na moje poczynania.

- Wbijąj się we mnie swoim kutasem. Mocniej, jeszcze mocniej wbij się we mnie... Jeszcze głębiej i coraz mocniej i mocniej i mocniej... - jęczała Kaja – Szaleję za tym. Jestem wypełniona tobą w całości. Moja cipka bardzo cię pragnie. Pragnę twojego chuja...

Wbijałem się więc w piczkę Kai ostro, mocno i coraz głębiej. Posuwałrm się także coraz szybciej. Byłem, jak w transie. Z każdym pchnięciem czułem, że jest to właśnie to, czego Kaja ode mnie potrzebuje.

- O, tak... Rżnij mnie jeszcze mocniej - usłyszałem.

- Chcesz tego. Pragniesz tego. Nie możesz bez tego żyć, prawda? – spytałem.

- Tak... Cudownie mnie pieprzysz – odpowiedziała – Jest zajebiście... Mocniej..., Pieprz mnie mocniej... Chcę poczuć, jak twój kutas próbuję wbić się jeszcze głębiej... Wypełnij mnie sobą... Moja cipka tego chce.,. Moja cipka tego potrzebuje... Ja też chcę ciebie. Bardzo... Twój kutas jest taki wspaniały... O, tak... O, tak... O, tak... Cudownie... Wspaniale... Tak właśnie chcę...

Cipka Kai otulała szczelnie mojego penisa. Posuwałem się ciasnym korytarzem wciąż i wciąż do przodu. 

Zbliżyliśmy się i oddaliśmy od siebie na długość mojego penisa.




Zdjęcia: www.sexeo.pl



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CIOTKA KATARZYNA Cz. I

Moja słodka hijastra

Złota Fantazja – Bianka cz.I